Pages

Sunday, February 5, 2012

Austrálske keksy

Už veľmi dávno som našla tento recept (tu). A aj napriek tomu, že máme veľmi radi doma keksy Hobbits, nikdy som sa k ich upečeniu nedokopala :-) Ale na druhej strane za posledné tri dni som ich piekla dvakrát, tak aspoň som tú svoju lenivosť trošku napravila...:-)







Čo budeme potrebovať:

1 šálka hladkej múky
1 šálka ovsených vločiek
3/4 šálky hnedého cukru
1 šálka kokosu
125g masla
2 PL zlatého sirupu (alebo medu)
1-2 PL horúcej vody
1/2 ČL sódy bikarbóny

Postup:

Zmiešame sypké ingrediencie okrem sódy bikarbóny. Maslo roztopíme spolu so sirupom. Vriacu vodu zmiešame so sódou a pridáme do teplého masla a poriadne premiešame. Nakoniec zmes prilejeme k suchým ingredienciám a premiešame. Z malých guličiek vytvarujeme na plechu placky (cesto sa mi zdalo dost sypké, ale po upečení placky celkom držali pokope :-) ale samozrejme nebudú také tuhé ako perníky :-)

Pečieme na 160°C asi 15-20 minút.




Dobrú chuť!

2 comments:

  1. Výborné recepty, moc se těším až o víkendu něco vyzkouším :). Jsem nový follower :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :-) Dúfam, že budú chutiť tak ako nám...

      Delete

Dakujem za komentar :-)